Op pad met Leon - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van marenhenk - WaarBenJij.nu Op pad met Leon - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van marenhenk - WaarBenJij.nu

Op pad met Leon

Door: henk

16 Juli 2014 | Nederland, Zoetermeer

Het is al laat maar een openingswoord kan nog net voor we morgen naar India vertrekken. Ik zal samen met Leon Delhi en omgeving bezoeken inclusief Agrarische, daarna met de mij en Mar bekende chauffeur Suresh Rajastan bezoeken om daarna de gouden Sikhtempel in Amritsar te gaan bewonderen en wellicht iets van de voet van de Himalaya.
Dat wordende weer mooie avonturen we zullen jullie daarover van tijd tot tijd informeren. Doel van de reis is ook om voor Dmitri, mijn andere zoon, te onderzoeken of er een reis naar India kan worden opgezet, gespecialiseerd met betrouwbare Indiase chauffeurs waar toeristen met een gerust hart mee op reis kunnen gaan.
Met Leon wordt dat zeker een mooi avontuur. Voor hem zijn eerste reis naar India dus dat zal zeker voor hem een bijzonder interessante belevenis worden. Voor nu wel te rusten en morgen gezond weer op.
Henk

• 17 Juli 2014 - 10:55

Carla De Paepe:

Veel plezier samen. Geniet er met volle teugen van.

• 17 Juli 2014 - 11:13

Nini:

Heel veel succes met de zakelijke beslommeringen en........vergeet vooral niet te genieten van het mooie Radjastan.