Aangekomen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van marenhenk - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van marenhenk - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Marenhenk

11 November 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

We zijn er. Prima verzorgd door Maleisian Airways op onze 12 uur durende vlucht naar Kuala Lumpur (KL). Vervolgens met de lokale bus naar het volgende vliegveld gereisd, zo'n 20 km verderop om met de prijsvechter Air Asia naar Kuching door te vliegen. Wel erg genoten van de vooraf gereserveerde vegetarische en kruidige maaltijd. Met de Lonely Planet (LP) in de hand kom je door het hele land (wereld dan). We hebben de "our pick" van LP (www.Singgahsana.com, no 1, Temple Street), weten te reserveren en zitten nu een een zeer relaxte guesthouse. Schoenen uit bij de voordeur, een gezamenlijke, maar zeer schone douche- en toiletvoorziening en nu (21.30 uur; 6 uur vroeger dan in Nederland dus) met een koel biertje in de hand. Buiten is het zeker nog 25 graden dus we zitten hier helemaal top!!
Morgen gaan we op audiëntie bij de urang utangs in Semenggog Wildlife Centre. We zijn erg benieuwd. Morgenavond is er de beroemde 36 uurs weekend market en dit weekend start ook een festival van de regenwoudbewoners. Wij zitten hier dus uitstekend!
Liefs, Marenhenk

• 11 November 2011 - 16:26

Hans En Wil:

Het begin is goed, dus wordt het natuurlijk een mooie reis. Heel veel plezier en geniet er ervan. En wij genieten weer van jullie reisverslag.

groetjes

• 11 November 2011 - 17:18

Rieja En Wim:

Het ziet er weer veelbelovend uit. Maak er samen weer een fijne tijd van. We volgen jullie weer.

Groeten

Wim Rieja

• 11 November 2011 - 17:43

Ineke, Don En Tyler:

Hoi Mar en Henk

Blij dat jullie veilig zijn aangekomen.
    We wensen jullie heel veel plezier we volgen jullie avonturen altijd trouw.

Geniet en tot over een paar weken.
    (hier is t iets kouder als 25 graden ;-))

Dikke kus van ons

• 11 November 2011 - 20:36

Dini En Piet:

Hallo Mar en Henk,

Fijn dat de reis goed is gegaan en
    zo te horen gaan jullie je zeker niet
    vervelen, dus geniet er lekker van
    met z'n tweetjes. Hoe gaat het met
    het vingertje van Mar.

Dikke kus Piet en Dini

• 11 November 2011 - 22:37

Karin:

Jaloers: 30 graden. Fijn dat ik weer mag meegenieten! Wat is er mis met je vinger? Zo hoor ik nog eens wat. De groeten aan de utangs en heel veel plezier. Tot later.

• 11 November 2011 - 22:37

• 11 November 2011 - 22:38

Karin:

Dat is het nadeel van zo'n iPadje. Voor je het weet het je twee berichten verzonden. Sorry.

• 12 November 2011 - 10:20

Piet En Rini:

Wij volgen jullie vanaf Lombok en na morgen vanaf Bali. Het is hier nu 18.15 uur, zeven uur later dan in Nederland.
    We zitten aan het zwembad en het biertje is ook hier lekker koel!

Groeten van Piet en Rini

• 12 November 2011 - 19:09

Jeanette:

Hallo marenhenk,
    Hier een schitterende zonnige zaterdag met natuurlijk de aankomst van Sinterklaas en zijn pieten. Wij hebben gelukkig ook zon. De oudjes net naar huis gebracht en nu even lekker luieren. Geniet ook voor Piet en Rini!!!!!!
    Groetjes Jeanette