Genieten op Lembongan - Reisverslag uit Sulawesi Island, Indonesië van marenhenk - WaarBenJij.nu Genieten op Lembongan - Reisverslag uit Sulawesi Island, Indonesië van marenhenk - WaarBenJij.nu

Genieten op Lembongan

07 Januari 2014 | Indonesië, Sulawesi Island

Wat een heerlijke vakantie.
De bus vanuit Lovina naar Sanur (3,5 uur) bleek een lauto te zijn. Er waren te weinig toeristen om een busje te vullen en daarom werden we met z'n vieren vervoerd met een luxe auto. Bij het zoeken naar een kamer in Sanur zag Henk en een ander Duitse reiziger een crematie op het strand. Later op de middag hebben we ook nog een ceremonie op het straks gezien. Vanuit Sanur zijn we de volgende ochtend overgevaren naar Lembongan. Best een gaaf tochtje. Het duurt een half uur en de golven waren megahoog. Wat een fascinerend gezicht. Op het eiland aangekomen hebben we ons naar een leuk adresje, aldus de meneer met een brommertje laten brengen. En inderdaad een goed betaalbaar leuk stekkie aan het strand. We hebben het hier heerlijk. Beetje snorkelen en met het brommertje op pad naar nog mooier stranden. Enfin het is genieten. Morgen terug naar Sanur en dan overmorgen terug naar NL.
Indonesie is echt een aanrader!
Liefs marenhenk

• 07 Januari 2014 - 15:34

Ruud :

Een goed advies voor 2014: boek nog een maandje bij!
    Leuker kunnen wij het niet maken.
    Tot ziens

• 07 Januari 2014 - 20:30

Dini En Piet:

Het ziet er weer geweldig uit lieve mensen. Nog een paar dagen genieten en dan zit het er weer op.
    Terug naar huis met weer mooie herinneringen. Dikke kus van ons xxx